آغاز آموزش حضوری دروس عملی در هنرستان هنرهای زیبا

مدیر هنرستان هنر‌های زیبا کرمانشاه از آغاز آموزش حضوری دروس عملی در این هنرستان خبر داد و گفت : کلاس‌ها در ۲ گروه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی برگزار می‌شود و شرکت در آن‌ها آزاد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ منیر الهیاری مدیر هنرستان هنر‌های زیبا کرمانشاه گفت : هنرستان هنر‌های زیبا دختران در سال تحصیلی جاری با جذب ۱۵۵ هنرجو در ۲ رشته سینما و گرافیک، در ۲ فضای مجازی و حضوری فعالیت خود را همزمان با سایر مدارس سراسر کشور از پانزدهم شهریور آغاز کرد.

او گفت : هنرستان زیبا دختران پارسال با ارسال بیشترین آثار در رشته‌های مختلف نسبت به سایر مدارس، بیش از ۳۸ رتبه استانی را کسب کرد که در نهایت ۱۴ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند و یک هنرجو موفق به کسب مقام دوم کشوری در رشته نقاشی دیجیتال شد.

الهیاری، کلیه رتبه‌های کسب شده هنرستان در سال تحصیلی گذشته را در تمام سال‌های قبل را بی نظیر و بی سابقه دانست و افزود: کسب بیشترین تعداد رتبه استانی در مسابقه نوجوان سالم در کل استان کرمانشاه از افتخارات این هنرستان است که نتایج کشوری این مسابقه هم بزودی اعلام می‌شود.

مدیر این هنرستان آغاز سال تحصیلی جدید را به دلیل شیوع کرونا متفاوت‌تر از هر سال عنوان کرد و افزود: اما خوشبختانه باتلاش کادر هنرستان و تبلیغات چشمگیر و حضوری در نواحی سه گانه آموزش پرورش و همچنین حمایت و مشارکت روابط عمومی اداره کل در تبلیغات مکرر و مستمر در فضای مجازی موفق به پذیرش ۱۵۵ هنرجو در ۲ رشته سینما و گرافیک شدیم که نسبت به سال‌های گذشته افزایش قابل توجهی را شاهد هستیم.

او گفت: با توجه به انتقال هنرستان به محل جدید با امکانات و تجهیزات بیشتر و فضایی هنری، امیدواریم این روند افزایشی همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم پویندگان هنر را به سمت و سوی رشته‌های مختلف هنری سوق دهیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار