نوری قزلجه در صحن علنی:

طرح دوفوریتی افزایش قیمت خرید تضمینی گندم مشکلات را از سر راه خودکفایی بر می‌دارد

نماینده مردم بستان آباد گفت: طرح افزایش قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی مشکلات را از سر راه کشاورزان و خودکفایی بر می‌دارد.

طرح دوفوریتی افزایش قیمت خرید تضمینی گندم مشکلات را از سر راه خودکفایی بر می‌داردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا نوری قزلجه، نماینده مردم بستان آباد در جلسه علنی امروز پارلمان و در موافقت با طرح دوفوریتی افزایش قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی اظهار کرد: با افزایش قیمت شدید نهاده‌های کشاورزی مواجه هستیم، اما با این طرح بارقه امیدی در دل کشاورزان ایجاد می‌شود.

وی افزود: کمیته‌ای پیش از این در قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی وجود داشت که نظر خود را به هیئت دولت اعلام کرده و بعد از آن این هیئت قیمت نهایی را تعیین می‌کرد که این امر در طرح دوفوریتی ما حذف شده و بر اساس آن شورای تصمیم‌گیر نهایی است.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس ادامه داد: در ترکیب شورا برخی تشکل‌ها، نماینده بخش کشاورزی، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها در تصمیم‌گیری مشارکت داده خواهند شد.

نوری قزلجه تصریح کرد: قرار است که میزان تورم و هزینه تمام شده در محصولات مشابه وارداتی در قیمت نهایی لحاظ شود و در قانون قید شده حق رأی نمایندگانی که عضو هستند حذف شده و فقط آنها می‌توانند به عنوان ناظر حضور یابند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: این طرح مناسب شرایط فعلی کشور است و مشکلات را از سر راه کشاورزان و خودکفایی بر می‌دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار