رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: سامانه جامع آموزش (L M S) برخط این دانشگاه از چهار کلاس به ۲۰۰ کلاس ارتقاء یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد مهدی فاتح رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با راه اندازی این سامانه تعداد کاربران این دانشگاه به بیش از ۲ هزار نفر افزایش یافت.

او با اشاره به اینکه سال جدید تحصیلی از پنجم مهر به صورت رسمی آغاز می‌شود، ابرازداشت: تا شروع رسمی سال تحصیلی حالت‌های پایلوت این سامانه هم تکمیل خواهد شد.

فاتح با بیان اینکه اولویت کار سلامتی دانشجویان، استادان و کارمندان است، گفت: از اوایل اسفندماه پارسال با شیوع ویروس کرونا آموزش‌های غیر حضوری در دستور کار قرار گرفت.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه بر اساس رتبه بندی جهانی "تایمز" امسال این دانشگاه به همراه ۴۷ دانشگاه ایران در جمع هزار و ۵۲۷ دانشگاه برتر جهان قرار دارد، افزود: این رتبه بندی از ۱۳ شاخص در قالب پنج معیار کلی با وزن آموزش ۳۰ درصد، پژوهش ۳۰ درصد، استنادات ۳۰ درصد، وجهه بین المللی ۷.۵ درصد و ارتباط با صنعت ۲.۵ درصد بهره گرفته است.

او کارآفرینی، مهارت افزایی و توسعه اشتغال را مهمترین راهبرد این دانشگاه خواند و افزود:همکاری پژوهشی با دستگاه‌های اجرایی، خدمات ورزشی، فرهنگی و رفاهی به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.