دستگیری قاتل فراری در استان فارس

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل متواری به همراه ۵ نفر از همدستانش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سعید بالش زر رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل متواری به همراه ۵ نفر از همدستانش توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس خبر داد.
 
سرهنگ سعید بالش زر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر یاسوج، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او گفت: در بررسی مأموران مشخص شد جوانی ۲۰ ساله توسط فردی با اسلحه ساچمه زنی به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت که متأسفانه بعد از گذشت تقریبی ۱۰ روز بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی استان با همکاری دستگاه قضائی، تدابیر فرمانده انتظامی استان، پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده محل تردد و مخفیگاه قاتل را شناسایی و با تعامل مأموران پلیس آگاهی استان فارس طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی به همراه ۵ نفر از همدستانش در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 
بالش زر با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد افزود: متهم انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلاف شخصی عنوان کرد.

او ضمن تشکر از همکاری مأموران پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: پلیس با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه‌دار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.