اسلامی خبر داد:

تکمیل ۱۴ بیمارستان با همت وزارت راه وشهرسازی تا پایان کار دولت

وزیر راه‌وشهرسازی گفت: تا پایان کار دولت ۱۴ بیمارستان به بهره برداری می‌رسد و تا امروز ۳ پروژه تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه ۲۴۷ بیمارستان توسط سازمان مجری از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در کشور ساخته شده است، گفت: از این تعداد، ۵۸ بیمارستان در این دولت ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

او ادامه داد: امروز ۳ بیمارستان را به بهره‌برداری خواهیم رساند و ۱۴ بیمارستان دیگر هم تا پایان دولت به بهره‌برداری می رسد.

وزیر راه وشهرسازی توضیح داد: تاکنون کار ساخت ۴ بیمارستان در شهرهای لنگرود، سراوان، سیستان وبلوچستان، زرند کرمان و تویسرکان تکمیل شده  و در حال تجهیز توسط وزارت بهداشت است.


بیشتر بخوانید


وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه ۶ بیمارستان هم توسط مهندسان در حال ساخت است،افزود: طی قراردادی که یا وزارت بهداشت منعقد شده، پروژه‌های بیمارستانی در شهرهای تربت حیدریه، تکاپ، خمین مهدی شهر، مرکزی در دست احداث است که تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۶:۱۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام به چه قیمتی ؟ با خون مردم ؟ حداقل سه برابر قیمت آنها توسط پیمانکاران وابسته به جیب زده شده . وقتی اعلام کردی قیمت تمام شده متری چقدر ؟ شفاف سازی شد و رانت در آن جایی نداشت . آن هم بگویید از بیت المال فلان مبلغ برای بیمارستان هزینه و فلان مبلغ به تورم افزوده شده یعنی از جیب ملت مستضف در آمده
آخرین اخبار