واگذاری مقبره شهدای شهرک میانرود به پیمانکار جدید

عضو شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: اجرای المان مقبره شهدای گمنام شهرک میانرود به پیمانکار جدید واگذار شده و به زودی عملیات ساخت آن اجرایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید نظری عضو شورای اسلامی شهر شیراز، پیرامون وضعیت نامناسب مقبره شهدای گمنام در شهرک میانرود شیراز، بیان کرد: المان مقبره شهدای گمنام طراحی و مصوب شده بود و علاوه بر آن ۱۰ میلیارد تومان نیز برای اجرای یک پارک چند هکتاری در جوار مقبره در نظر گرفته شده بود اما چون پیمانکار موقع اجرای این نماد، مطابق با طراحی آن اقدام نکرده بود شهرداری کار را متوقف کرد.

او، تصریح کرد: برای خلع ید پیمانکار موضوع باید در کمیسیون‌های مختلفی مطرح می‌شد که چنین اتفاقی هم رقم خورد و پیمانکار خلع ید و بعد از آن پیمانکار دیگری برای اجرای طرح انتخاب شد.

نظری، ادامه داد: این پیمانکار به زودی کارش را آغاز و نماد پارک را اجرا می‌کند و بر المان  بخش سیما و منظر شهرداری، حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و هم میراث فرهنگی نظارت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز، افزود: در روند ساخت المان نیز میراث فرهنگی اعتراضاتی داشته که با حضور پیمانکار جدید طرح  مطابق با طرح مصوب پیش خواهد رفت.

او، اضافه کرد: اطراف المان نیز پارک چند هکتاری نور شهدا ساخته می‌شود که اعتبار آن نیز موجود است و طبق قول شهردار، هم المان و هم پارک امسال ساخته  و همزمان با دهه فجر افتتاح می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار