بسته اخبار حوادث ۲۷ شهریورماه ۹۹؛

پلمب ۱۸ حلقه چاه غیر مجاز کشاورزی در سراوان/دستگیری سارق خودرو در دلگان

مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب۱۸ حلقه چاه کشاورزی غیرمجاز سراوان 

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از پلمب۱۸ حلقه چاه کشاورزی غیرمجاز در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ داریوش سرگلزائی گفت: برابر حکم صادره از مراجع قضایی مبنی بر پرکردن چاه‌های غیرمجاز در شهرستان سراوان، تدابیر ویژه‌ای در این خصوص انجام شد.

او افزود: در راستای حفظ منابع آب‌های زیرزمینی و جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز و در اجرای احکام صادره از مقام قضایی، ماموران انتظامی شهرستان سراوان در معیت نمایندگان سازمان امور آب منطقه، تعداد ۱۸ حلقه چاه غیرمجاز را پلمب کردند.

سرهنگ سرگلزائی خاطرنشان کرد: تخریب و پرکردن اینگونه چاه‌ها برای پیشگیری از خشک شدن سفره‌های آب زیرزمینی در جلوگیری از بحران آب صورت پذیرفته است.

دستگیری سارق خودرو به همراه مالخر اموال مسروقه در دلگان

فرمانده انتظامی شهرستان "دلگان" از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و مالخر اموال مسروقه در شهرستان دلگان خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا نورا" فرمانده انتظامی شهرستان دلگان گفت: در پی دریافت حکم نیابت قضائی از مراجع قضائی استان کرمان مبنی بر دستگیری سارقی فراری که پس از سرقت یک دستگاه خودروی سواری زانیتا از استان مذکور به شهرستان دلگان متواری شده است، موضوع دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: با توجه به نامشخص بودن مخفیگاه سارق تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه محل اختفاء او در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: با دستگیری این سارق مشخص شد که او اقدام به اوراق نمودن خودروی مذکور و فروش قطعات اوراق شده به یک مالخر کرده است که این مالخر نیز شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ نورا در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی استان کرمان تصریح کرد: شهروندان، خودرو‌های خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار