انهدام جاعلان مدارک هویتی تحت پوشش آموزشگاه زبان

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام باند جاعلان مدارک هویتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حمید هداوند گفت: در پی کسب اخباری در خصوص فعالیت یک باند جاعل مدارک هویتی تحت پوشش آموزشگاه زبان در حوالی پارک ساعی بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی توضیح داد: گزارش اولیه نشان از این داشت، مشتریان این آموزشگاه اغلب کسانی هستند که قصد شرکت در آزمون زبان انگلیسی (IELTS) و قبولی در آن را دارند ولیکن به علت قرار گرفتن در سطوح پایینی دانش زبان امکان قبولی آنان بسیار ضعیف بود.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، اعضای این باند با افتتاح آموزشگاه زبان و وعده قبولی تضمینی در آزمون، مدارک هویتی مراجعه کنندگان را جعل و تعدادی افراد خبره را به مرجع آزمون به جای مراجعه کننده معرفی و به ازای آن مبالغ هنگفتی را دریافت می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده به مراجع قضائی منعکس و دستور دستگری متهمان اخذ شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه تا اینکه بیست و پنجم شهریور ماه ۵ تن از اعضای این باند دستگیر شدند، تصریح کرد: ظن پلیس همکاری تعداد بیشتری از افراد جاعل با این باند است که کشف جزئیات پرونده در حال بررسی است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار