شهردارمنطقه یک:

روابط عمومی نقش بی بدیلی در خلق شعار مدیریت شهری دارد

موسوی گفت: روابط عمومی نقش بی بدیلی در خلق شعار مدیریت شهری که "تهران شهری برای همه " است، دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در جلسه‌ی دورنگاه ارتباطات شهر تهران که با حضور محمد حسین بوچانی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، سیدمحی‌الدین فاضلیان مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، معاونین این مرکز، مدیران روابط عمومی‌های معاونت‌ها و مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به میزبانی منطقه یک در موزه طبیعت و حیات وحش ایران - دارآباد - برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: روابط عمومی نقش بی بدیلی در خلق شعار مدیریت شهری که "تهران شهری برای همه " است دارد.

وی گفت: ساخت یک شهر بدون نظر ساکنین و مشارکت حداکثری ذینفعان امکان پذیر نیست و روابط عمومی می‌تواند در انتقال سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان به ذینفعان و همچنین ایده‌ها، تفکرات و پیشنهادات آن‌ها به مدیریت ارشد سازمان بسیار موثر عمل کند.

موسوی خاطر نشان ساخت: با اقدامات و عملکرد به موقع و خوب رسانه‌ای در بحران‌های خبری، بسیاری از تهدید‌ها به فرصت تبدیل شد که می‌توان به برف آبان سال ۹۸، تخریب و رفع خلاف از اقدام ساخت و ساز ملک مسکونی، حریق سینا مهر شمیران و ... اشاره کرد که هر کدام می‌توانست چالش و هزینه سنگینی برای شهرداری ایجاد کند، اما با حضور به موقع روابط عمومی و مرکز ارتباطات، بحران‌ها مدیریت شد که نهایت تقدیر و تشکر را از این عزیزان داریم.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران نیز در این جلسه رویکرد این دوره مدیریت شهری را توجه به مقوله‌ی انسان و شکوفایی فعالیت‌های انسانی در شهر دانست و گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند راهکار‌ها را به مدیران اجرایی بدهند که چگونه انسان در کانون برنامه ریزی قرار بگیرد.

بوچانی افزود: تا کنون ١١ بار جشنواره پژوهش و نوآوری با هدف توجه به دانش بنیاد کردن علم در مدیریت شهری برگزار شد و امسال نیز دوازدهمین دوره اش را با وجود محدودیت‌هایی که داریم برگزار کنیم ولی شکل و فرمت آن متفاوت خواهد بود.

در ادامه فاضلیان دبیر ستاد رویداد "تهران ۱۴۰۰" در خصوص جزئیات رویداد تهران ۱۴۰۰ توضیحاتی را به سمع و نظر حاضرین در جلسه رساند و مهم‌ترین هدف پروژه "تهران ۱۴۰۰" را نقش‌آفرینی و استفاده از ظرفیت همه شهروندان تهرانی از اقشار مختلف، با تاکید بر افراد کم‌برخوردار در این پروژه دانست و مشارکت شهروندان در همه‌ی سنین براساس پروژه‌های تعریف شده را خواستار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار