ایجاد ۳۳۸ صندوق توسعه روستایی به همت معین‌های اقتصادی و فرهنگی خراسان رضوی، حجم سرمایه‌ای بالغ بر ۹۹ میلیارد ریال را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهندس حسینی دبیر کمیته در دومین جلسه کمیته راهبری معین‌های اقتصادی و فرهنگی خراسان رضوی که در محل سالن جلسات دفتر ارتباطات و رسانه شرکت ایران خودرو برگزار شد، گفت: کمیته راهبری جهت تسهیل اقدامات معین ها، جلوگیری از موازی کاری و پیگیری و رفع موانع در ارگان‌های دولتی و همچنین سیاست گذاری جهت همسو شدن کلیه معین‌ها می‌باشد.

او با اشاره به اهمیت ارتباطات و رسانه افزود: خواستار تشکیل هر چه سریعتر کمیته ارتباطات و رسانه ذیل کمیته راهبری هستم.
 

اهمیت تشکیل کمیته ارتباطات و رسانه


آرمات مشاور روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان و مسؤول کمیته ارتباطات و رسانه کمیته راهبری معین‌های اقتصادی و فرهنگی خراسان رضوی ضمن تاکید بر اهمیت تشکیل کمیته ارتباطات و رسانه گفت: همچنان منتظر معرفی مدیران روابط عمومی اعضاء کمیته جهت عضویت در کمیته ارتباطات و رسانه بر اساس مصوبه جلسه گذشته هستیم. وی اضافه کرد تا کنون تنها مدیر محترم روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی به صورت مکتوب معرفی شده اند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به مستند گزارشی شبکه توسعه اجتماعی رسالت افزود: بضاعت حوزه روابط عمومی معین‌های اقتصادی بسیار بالا می‌باشد و با به وجود آمدن بستر رسانه‌ای در صدا و سیما از این دست مستند گزارش‌ها می‌توان تهیه و پخش شود.
 


ایجاد ۳۳۸ صندوق توسعه روستایی  در خراسان رضوی

 

محمد زاده نماینده دفتر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در خصوص ایجاد صندوق‌های توسعه روستایی در خراسان رضوی گزارشی ارائه کرد و گفت: تا کنون ۳۳۸ صندوق توسعه روستایی به همت ۴۹ معین اقتصادی و فرهنگی در ۲۳ شهرستان با تعداد ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر عضو و جمع کل سرمایه ۹۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۷۸۴ ریال در سامانه معین اقتصادی ثبت شده است.
 
 

تصمیمات کلان برای بیش از ۲۰۰ معین اقتصادی و فرهنگی خراسان رضوی

 

حجت الاسلام زر دوزنیا نماینده معین اقتصادی و مدیر پیشرفت منطقه‌ای آستان قدس رضوی گفت: به جهت خدمت رسانی بهتر به مردم و تسهیل در امور معین‌ها بهتر است در ابتدا استراتژی کمیته تعیین، هیئت رئیسه و کمیته‌های کاربردی ذیل این کمیته شکل گرفته و اعضاء در آن دخیل شوند.

او افزود: به جهت سرعت بخشیدن به کار، موضوعات در کمیته‌های تخصصی مطرح و تصمیم گیری خواهد شد و بعد از تصویب هیئت رئیسه و کسب مجوز‌های مربوطه، به کلیه معین‌ها ابلاغ می‌شود. این کمیته باید تصمیمات کلان برای بیش از ۲۰۰ معین اقتصادی و فرهنگی خراسان رضوی بگیرد و در جهت تسهیل امور آنان گام بردارد. این پیشنهاد با موافقت کلیه اعضاء روبرو شد و در جلسه آینده ساز و کار آن اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.