دولت برای حل مشکلات اقتصادی فکر اساسی کند

امام جمعه رستاق گفت: دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی فکر اساسی کند تا بیش از این بر قشر ضعیف فشار وارد نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از ویژگی‌های دوران دفاع مقدس که دشمنان را به عقب راند و برای امروز ما درس بزرگی است، مردمی بودن و اتکا به قدرت مردم، خودباوری و خود کفایی، عزت طلبی و اقتدار و نیز اتحاد و انسجام ملت بود.

حجت الاسلام و المسلمین دلاوری افزود: امروز دشمنان سه موضوع امنیت، معیشت و سلامت ملت سرافراز ایران را نشانه گرفته‌اند که باید گفت در موضوع معیشت جدای از تحریم ها، بی تدبیری دولت در امر نظارت و به تعبیر رهبر بزرگوار انقلاب گرانی‌های بی منطق و طریقه ناصحیح مصرف و احتکار عده‌ای فرصت طلب در آن نقش دارد و این امور با شعار و حرف درست نخواهد شد.

امام جمعه رستاق ادامه داد: دولت بایدبرای مشکلات اقتصادی فکری اساسی کند و وارد عمل شود تا بیش از این بر مردم به ویژه قشر ضعیف فشارنیاید.

حجت الاسلام دلاوری تصریح کرد: دشمنان در مساله امنیت هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند چراکه ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر ابرقدرت‌ها ایستادیم و تسلیم نشدیم و امروز که قدرت نظامی ما آنچنان است که موشک‌های نظامی ایران اسلامی به صورت نقطه زن عمل می‌کند، باید همچنان مقتدرانه در صحنه حضور داشته باشیم.

او اضافه کرد: رزمایش ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج فارس به دشمنان و نیز کشور‌های کوچک منطقه که این روز‌ها دست آشتی به سوی رژیم غاصب صهیونیستی دراز کرده اند، فهماند اگر دست از پا خطا کنند جواب دندان شکنی به آن‌ها داده می شود.

امام جمعه رستاق در پایان از مردم اسلام آباد رستاق که با جمع آوری کمک‌های شب عاشورا امسال، خانه بهداشت این منطقه را تجهیز نمودند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار