سهم ۴۰۰ نفری استان کردستان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به انجام فرایند ثبت نام متقاضیان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: این استان سهم ۴۰۰ نفری از اجرای این طرح در سال جاری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این اداره کل با همکاری جهاد دانشگاهی طی چند سال گذشته موفق شد در سه مرحله از برگزاری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ۲ هزار و ۶۰۷ نفر را با استفاده از مزایای این طرح صاحب شغل کرده و وارد بازار کار کند.

او افزود: امسال نیز ثبت نام متقاضیان آموزش مهارت‌های مشاغل خانگی در قالب این طرح ملی از دهه اول شهریور سال جاری آغاز شد و تا پایان دهه اول مهر ادامه دارد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد با دستگاه همکار ۴۰۰ نفر از متقاضیان جدید را به سمت بازار کار سوق دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند به سامانه www.inhb.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم‌ها و ارائه اطلاعات خواسته شده و ثبت‌نام خود برای بهره مندی از مزیای این طرح اقدام کنند.

صلواتی با بیان اینکه این اداره کل در صدد افزایش سهمیه استان از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است، گفت: پیاده‌سازی موفق این طرح در استان نیازمند همراهی، همکاری و هم‌اندیشی بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.