شطرنج‌باز خراسانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: شطرنج‌باز نوجوان خراسانی به اردوی انتخابی تیم ملی شطرنج نوجوانان ایران دعوت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  رضا پاشانجاتی رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی با بیان اینکه "فاطمه صفاریان" شطرنج‌باز نوجوان خراسانی به حضور در اردوی انتخابی تیم ملی شطرنج نوجوانان ایران دعوت شد، گفت: این اردو از امروز ۲۸ شهریور به صورت ارتباط مجازی آنلاین به مدت سه هفته برگزار شده و در آن شطرنج‌بازان سه روز در هر هفته تمرین دارند.

او افزود: صفاریان پارسال در مسابقات نوجوانان فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران به مقام ششم دست یافت. هم‌اینک شش نفر نخست همه رده‌های سنی این رقابت به اردوی انتخابی تیم ملی شطرنج ایران دعوت شده‌اند.

رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی ادامه داد: پیش از این سه نفر از دختران شطرنج‌باز این استان و یک نفر از پسران به نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: این شطرنج‌بازان خراسانی "روشا اکبری، فاطمه یزدانی، ثنا شادانپور" در بخش دختران و "آرمین صفرنژاد" در بخش پسران هستند.

پاشانجاتی بیان کرد: مسابقه قهرمانی رده‌های سنی شش تا ۲۰ سال دختران و پسران ایران امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا حضوری نخواهد بود بلکه از طریق ارتباط مجازی، اما به صورت برخط یا آنلاین اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.