نامجومطلق: الوحده امارات نظم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را برهم زد

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نامجو مطلق سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران گفت: قبل از هر چیز باید بگویم کناره گیری تیم الوحده امارات نظم بازی‌ها را بر هم زد و ما لطمه خوردیم. تیم الوحده از ۲ تیم دیگر امتیاز گرفته بود و این موضوع می‌توانست به نفع باشد و در نظر داشتیم کنفدراسیون فوتبال آسیا این مساله را رصد کند. فکر می‌کنم، چون مدت زمان بیشتری را استراحت کردیم شرایط خوبی داریم. باشگاه بسیار قدیمی در سطح آسیا هستیم و می‌توانیم تیم بسیار خطرناکی برای رقبا باشیم. تمام تلاش خودم و بچه‌ها این است که در مرحله اول شرایط صعود را فراهم کنیم.

او درباره رویارویی با تیم الشرطه عراق گفت: الشرطه تیم بسیار خوب و منسجمی است و در گذشته با این تیم بازی کردیم. این تیم از لحاظ بدنی آماده است، اما فکر می‌کنم الشرطه هنوز جلوی تیم ما محک نخورده است.

نامجو مطلق درباره وضعیت مصدومان استقلال برابر الشرطه عراق گفت: سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان در شرایط بازی هستند و با تمام توان به مصاف حریف می‌رویم تا دل هواداران را در ایران و خارج از کشور شاد کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار