فراخوان پذیرش دانشجوی دوره ام دی ،پی اچ دی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

نام نویسی در هفتمین دوره پذیرش دانشجوی دوره MD-PH.D در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، واجدین شرایط از میان دانشجویان پزشکی کلان منطقه ۹ نظام سلامت (دانشگاه‌های علوم پزشکی و آزاد اسلامی شهر‌های مشهد، بیرجند، سبزوار گناباد، تربت حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی منطقه) که مقطع کارآموزی را گذرانده و دارای شرایط اعلام شده هستند،برای دوره MD-PH.D در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انتخاب می‌شوند.

این فراخوان برای دوره‌های علوم تغذیه، پزشکی مولکولی، علوم اعصاب، باکتری شناسی پزشکی، بیوشیمی و فارماکولوژی خواهد بود.

کسب معدل بالاتر از ۱۶ در مقطع علوم پایه و یا کسب حداقل ۸۰ درصد از نمره میانگین نمرات ۵ درصد اول دانشگاه در آزمون جامع علوم پایه، کسب معدل بالاتر از ۱۶ در مقاطع پاتوفیزیولوژی و کارآموزی و یا کسب حداقل ۸۰ درصد از نمره میانگین نمرات ۵ درصد اول دانشگاه در آزمون جامع پیش کارورزی، کسب معدل کل بالاتر از ۱۵ در مقاطع علوم پایه، پاتوفیزیولوژی و کارآموزی، نداشتن مشکلات آموزشی اعم از مردودی در دروس و مشروطی از جمله شرایط پذیرش این دوره به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


دانشجویان باید مطابق با تقویم آموزشی دانشگاه، تا شروع دوره Ph.D کارورزی فقط چهار بخش ماژور (داخلی، جراحی، کودکان و زنان و زایمان) را گذرانده باشند.

افراد واجد شرایط می‌توانند از امروز (۲۹ شهریور) تا نهم مهر با مراجعه به اداره آموزش (واحد پزشکی عمومی) دانشکده پزشکی علوم پزشکی مشهد نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

به دانش آموختگان این دوره، دو دانشنامه MD و Ph.D اعطا می‌شود و دانش آموختگان می‌توانند از مزایای دانش آموختگان دوره‌های دکترای تخصصی (Ph.D) و دانش آموختگان دوره دکتری عمومی پزشکی استفاده کنند.

 

انتهای پیام//م.م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طیبه حسینی
۰۲:۵۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام و عرض ادب. شرایط شرکت در دوره پی اچ دی نوروساینس در حال حاضر چطوره؟
آخرین اخبار