رفع مشکل اینترنت دانش‌آموزان روستا‌های ایذه

فرماندار ایذه گفت: بررسی‌های لازم به منظور رفع مشکل اینترنت دانش‌آموزان روستا‌های این شهر در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین لامی‌زاده فرماندار ایذه درخصوص وجود مشکل اینترنت در روستای اشگفت بابامیر این شهرستان گفت: بررسی‌های لازم در این زمینه انجام شده تا اگر این منطقه دچار قطعی اینترنت است، مشکل حل شود، اما ظاهراً این روستا دارای زیرساخت‌های لازم برای اتصال به اینترنت است و روستا‌های اطراف فاقد اینترنت هستند.  

او رفع این مشکل را باتوجه به آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط شیوع کرونا ضروری دانست و افزود: در حال بررسی همه بخش‌های شهرستان ایذه هستیم و اگر مناطقی دچار قطعی اینترنت هستند، لیستی از این مناطق تهیه و به اداره مخابرات ارسال می‌شود تا زیرساخت‌های مناسب فراهم شوند.

لامی زاده با اشاره به اینکه مدرسه روستای اشگفت بابامیر ایذه فعال است و دانش‌آموزان می‌توانند به صورت حضوری تحصیل کنند، بیان کرد: این روستا از توابع مرکزی شهرستان ایذه، دارای زیرساخت‌های لازم (اینترنت و تلفن همراه) است، اما روستا‌های اطراف فاقد اینترنت هستند. البته مدتی پیش اینترنت این مناطق قطع شده بود، اما دیروز متصل شد.

در روز‌های گذشته ویدئویی از اهالی روستای اشگفت بابامیر ایذه منتشر شد که در آن، یکی از اهالی از عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت و مواجه شدن دانش آموزان با مشکلاتی، گلایه و عنوان کرده بود، دانش‌آموزان و اهالی این منطقه برای اتصال به اینترنت ناچار هستند روزانه به مناطق مرتفع بروند و این امر، خطراتی از جمله سقوط از ارتفاع را برای آن‌ها در پی دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.