سرهنگ موحد گفت: از ۱۱۱ طرح محرومیت زدایی با هزینه بیش از ۱۵ میلیارد تومان هم زمان با هفته دفاع مقدس در قم رونمایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرهنگ موحد ،جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) در نشست خبری با اشاره به ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در قم گفت: هم زمان با هفته دفاع مقدس،۷۳ عنوان برنامه گوناگون فرهنگی، ورزشی و محرومیت زدایی در قم خواهیم داشت.


او با اشاره به رونمایی از ۱۱۱ طرح محرومیت زدایی در این هفته گفت: این طرح هادر قالب عمرانی و غیر عمرانی با هزینه بیش از ۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.


سرهنگ موحد،رژه سه کاروان موتورسیکلت و خودرو و اجرای تئاتر، سرود و روایت­گری در قالب ۴۰ کاروان خودرویی را از برنامه‌های فرهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد.


جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) افزود: از آنجایی که رژه نیرو‌های مسلح و نمایشگاه به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی  برگزار نمی‌شود بنابراین برنامه‌های در حال حرکت خودرویی و موتورسیکلت جایگزین می‌شود.


گفتنی است جشنواره شعر بسیج با عنوان راز‌های ارغوان، گشت اقتدار بسیج همراه با کلانتری ها،نواخته شدن نمادین زنگ ایثار در مدارس به دلیل شیوع کرونا، عطرافشانی مزارشهدا، نشر تولیدات هنری دفاع مقدس در فضای مجازی و پخش هرشب ویژه برنامه دلیرانه از شبکه نور از دیگر برنامه‌های کمیته‌ نیرو‌های مسلح در هفته دفاع مقدس در قم است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار