عربشاهی: پرسپولیسی‌ها استرس بازی اول را نداشتند/ بازیکنان باید ضربات آخر را به گل تبدیل کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم در بازی با التعاون توضیحاتی داد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم برابر تیم التعاون عربستان اظهار کرد: امیدوارم این برد‌های شیرین ادامه داشته باشند تا هواداران خوشحال شوند. تیم پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و استرس بازی اول را نداشت و بازیکنان به خوبی وظایف خود را در زمین مسابقه انجام دادند و دستورات گل محمدی را اجرا کردند. کامیابی نیا و سرلک هافبک‌های تیم، به خوبی عمق دفاع را پوشش داده بودند و راه نفوذ هافبک‌های حریف را به خوبی بستند.  

او ادامه داد: تیم التعاون قصد داشت از طریق هافبک‌های وسط خود به عمق دفاع پرسپولیس نفوذ کند و کامیابی نیا و سرلک به خوبی مانع حرکت حریف شدند. به نظرم تیم پرسپولیس نسبت به دیدار اول خیلی خوب بازی کرد و کار‌های تیمی و ترکیبی پرسپولیسی‌ها خیلی خوب بود و بازیکنان در حملات تیم شرکت می‌کردند. فقط تیم پرسپولیس در زدن ضربات آخر دچار مشکل شده بود و مهاجمان باید یک مقدار دقت می‌کردند و ان شالله بازیکنان  در بازی‌های بعدی ضربات آخر را به گل تبدیل کنند.  

عربشاهی گفت: من به هواداران قول می‌دهم که پرسپولیس به عنوان صدرنشین از گروهش صعود می‌کند و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگد. امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های آینده پیروز شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار