خدمات پنجره واحد سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی افزایش یافت

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز از افزوده شدن امکان ثبت شرکت‌های سهامی خاص به خدمات پنجره واحد سرمایه گذاری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ابوالفتح ابراهیمی نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در شصت و دومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی از صدور فراخوان انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی طی سال ۹۹ خبر داد و گفت: صادرکننده نمونه استان طی سال‌های گذشته توسط وزارت صمت انتخاب می‌شد، اما در سال ۹۸ این وظیفه به اتاق بازرگانی ایران سپرده شد.

او افزود: در این راستا اقداماتی همچون راه اندازی دبیرخانه ستاد، تشکیل جلسه هماهنگی با حضور نمایندگان سازمان صمت و اطلاع رسانی در سایت اتاق و فضای مجازی در اتاق بازرگانی تبریز انجام شده است که فعالان اقتصادی و صادرکنندگان محترم می‌توانند برای ثبت نام در این فراخوان به سایت اتاق بازرگانی مراجعه کنند.

او در ادامه سخنان خود از افزوده شدن خدمات پنجره واحد سرمایه گذاری استان خبر داد و گفت: خوشبختانه امکان ثبت شرکت‌های سهامی خاص به خدمات پنجره واحد استان افزوده شده است که سبب تسهیل در روند امور مربوطه خواهد شد.

گفتنی است در شصت و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، مواردی همچون بررسی مشکلات تأمین مواد اولیه واحد‌های تولیدی استان از بورس کالا، اجرایی نشدن دستورالعمل ثبت تبدیل شرکت‌ها و مشکلات کارگزاران امور گمرکی و نحوه اخذ مالیات بر تراکنش‌های بانکی این صنف مورد بررسی اعضای شورا قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار