اجرای ۱۹۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در هشترود

فرمانده سپاه ناحیه هشترود از برگزاری ۱۹۰ ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد و گفت: ۱۵۰ مورد از این برنامه‌ها در حوزه‌ها و پایگاه‌ها و ۴۰ برنامه نیز در دستگاه‌های شهرستانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ امیر شاهمحمدپور فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرز‌های عزت و شرف، همچون نگینی تابناک تا ابد بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.
او افزود: بی شک این دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن، منشاء غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد و باعث شد توطئه مشترک دشمنان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور تبدیل شود.
او به برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: رژه موتوری، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، پخش زنده بیانات مقام معظم رهبری، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پیاده روی و کوهپیمایی کادر سپاه و ناجا و رزمندگان، کلنگ زنی مجموعه یادمان شهدای گمنام، غبار روبی مزار شهدای گمنام، یادواره شهدای گمنام، دیدار با امام جمعه شهرستان و ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری در این هفته اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود عنوان کرد: در اجرای برنامه ها، شیوه نامه‌های بهداشتی با جدیت خاصی رعایت خواهد شد و افراد حاضر در تمام برنامه‌ها با ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار