تداوم اعتراضات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو در سیزدهمین هفته متوالی

صهیونیست‌های خشمگین علی‌رغم قرنطینه سراسری، تظاهراتی را علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سیزدهمین هفته متوالی برگزار کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، چندین هزار معترض صهیونیست روز یک‌شنبه در تظاهرات هفتگی علیه بنیامین نتانیاهو در نزدیکی محل اقامت رسمی نخست‌وزیر در قدس اشغالی شرکت کردند.

اعتراضات علیه نتانیاهو برای سیزدهمین هفته متوالی ادامه دارد. صهیونیست‌های خشمگین علیه عملکرد بنیامین نتانیاهو در حالی به خیابان منتهی به محل اقامت نخست‌وزیر می‌آیند که شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی با سرعت بسیار زیادی در جریان است.

پلیس رژیم صهیونیستی گزارش داده که طی اعتراضات صهیونیست‌ها در روز یک‌شنبه، تعدادی هم بازداشت شده‌اند. 

اعتراضات علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی در حالی ادامه دارد که قرنطینه سراسری برای مدت زمان ۳ سال در اراضی اشغالی آغاز شده است. براساس قرنطینه صهیونیست‌ها نباید از منازل خود به اندازه بیش از یک کیلومتر دور شوند.

ناتوانی کابینه رژیم صهیونیستی در مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین مقابله با آثار منفی این ویروس صهیونیست‌ها را عصبانی کرده است. آنها اصرار دارند که نتانیاهو هر چه سریعتر از نخست‌وزیری استعفا دهد. پرونده قطور نتانیاهو در رابطه با فساد اقتصادی نیز از جمله سایر مواردی است که به خشم صهیونیست‌ها افزوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۵۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
عاقبت خیاط هم در کوزه خواهد افتاد.............مگر موشه دایان نبود ....مگر شیمون پرز نبود......مگر اسلاف قبلی نبودند؟.................
آخرین اخبار