عملیات اجرایی کفپوش گذاری بوستان ها در اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۴ اهواز گفت: عملیات اجرایی کفپوش گذاری بوستان ولایت در اهواز انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدسعید حردانی مدیر شهرداری منطقه ۴ اهواز گفت: عملیات اجرایی کفپوش گذاری بوستان ولایت خیابان پویش ۲ با هدف تأمین امنیت در تردد عابرین پیاده و تسهیل در رفت و آمد شهروندان با مساحت تقریبی ۵۰۰ متر کفپوش طرح چرمی و جدول با مساحت ۴۰۰ متر از سوی نیرو‌های پرتلاش معاونت خدمات شهری منطقه شهرداری در حال انجام است.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این پروژه بیان داشت: در عملیات اجرایی کفپوش گذاری بوستان ولایت بلوار کارگر اقداماتی مانند تخریب پیاده رو فرسوده و قدیمی خیابان، نخاله برداری، زیرسازی و اجرای کفپوش جدید با رعایت اصول ایمنی و استاندارد‌های فنی صورت گرفت.

همچنین غلامرضا سودانی مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: در ادامه فعالیت‌های معاونت خدمات شهری و طی تلاش کارگران این حوزه، ۱۲ ایستگاه اتوبوس در خیابان‌های کوی انقلاب به منظور زدودن آلودگی‌های بصری و تامین رفاه و آسایش مردم شستشو شد.

او افزود: عملیات بهسازی و شستشوی ایستگاه‌های اتوبوس بنا به درخواست مردم و با هدف ارتقای نظافت و پاکیزی محیط شهر انجام شد و در همین زمینه و با هدف پاکسازی علائم ترافیکی سطح منطقه و افزایش زاویه‌ی دید رانندگان، شستشوی کلیه‌ی تابلو‌های ترافیکی نیز انجام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.