بسته اخبار انتظامی؛

سارق ویلا‌های هفت باغ دستگیر شد/ کشف ۴ فقره سرقت منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال

با بسته خبر‌های انتظامی امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ همراه سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بسته خبرهای انتظامی امروز دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان به شرح زیر است: 

سارق ویلا‌های هفت باغ دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰ فقره سرقت باغ ویلا در هفت باغ و دستگیری یک سارق خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت باغ ویلا در هفت باغ کرمان با تلاش کارآگاهان و اقدامات اطلاعاتی، یک سارق شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی در مخفیگاهش در شهر کرمان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

او افزود: متهم  در روند تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت منزل و باغ در هفت باغ  کرمان اعتراف کرد. 

سردار ناظری با اشاره به تحویل متهم به مقامات قضایی تصریح کرد: چنانچه در اطراف محل زندگی شما خانه‌های خالی از سکنه و نیمه ساز وجود دارد از منزل خود مراقبت بیشتری به عمل آورید و به توصیه‌های پلیسی بیشتر دقت کنید.

کشف ۴ فقره سرقت منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۴ فقره سرقت منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات پلیس خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن‌پور گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهر کرمان با تلاش کارآگاهان، یک نفر سارق شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان دستگیر و به ۴ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

او با اشاره به تحویل متهم به مقامات قضایی از همشهریان خواست در مواقعی که مجبور به نگهداری موقت وجوه نقد و اشیای قیمتی در داخل منزل هستند، از پنهان کردن آن به صورت یک جا خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۲۰:۵۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
سارقین روح نیستند که از وسط دیوار عبور کنند. پس کافیه قفل ضد دیلم روی درب نصب باشه، حتی دربهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت فروخته میشوند که بدون هیچ اما و اگری قابل باز شدن یا تخریب نباشه و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نصب کنید که تحت هیچ شرایطی قابل تخریب با دیلم و انبر قفلی از جای جوش نباشه، اونوقت دیگه اگر سارقین تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدن، هیچچچچ کاری نمیتونن بکنن

حالا میمونه سارقینی که خودمون درو براشون باز میکنیم که در این مورد هم یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری هستش داشته باشید و هرچی اموال با ارزش دارید داخل اون بذارید که هم اموالتون سرقت نشه و هم سارقین خشن نتونن خودتون را تهدید، اذیت و حتی به قتل برسونند
آخرین اخبار