افزایش ساخت و سازهای سطح بنایی در دانشگاه رازی

اعلمی آل آقا رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در مورد روند ساخت و ساز در این دانشگاه گفت: در بحث ساخت وسازها۴۵درصدافزایش سطح بنا داشتیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اعلمی آل آقا رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در مورد روند ساخت و ساز در این دانشگاه گفت: در بحث ساخت وسازها۴۵درصدافزایش سطح بنا داشتیم؛ که در بخش آموزش از ۸۱هزار مترمربع به۱۲۰هزارمترمربع ودربخش کمک آموزشی از ۷۱هزار مترمربع به عدد۱۰۸هزار رسیده ایم.

او گفت : در کارنامه هفت ساله دولت از عدد۱۵۳هزار مترمربع زیر بنا اعم از آموزشی وکمک آموزشی، در حال حاضر به رقم۲۲۸هزارمترمربع رسیده ایم که نشان می‌دهد۷۵ هزار متربع اضافه شده است.

آل آقا به محوطه سازی در دانشگاه اشاره کرد و افزود: در این موضوع از عدد۱۲۰هزارمتربع به۳۰۰هزارمترمربع رسیده ایم در پیاده رو سازی ۱۵۰هزارمتربع رشد داشته ایم.

او افزود : دربحث حصار کشی ودیوار، ۲ کیلومتردیواردر دانشکده کشاورزی ایجاد کرده ایم واز عدد۱۵۰۰مترمربع به ۹۴۰۰مترمربع رسیده ایم.تمام خوابگاه‌ها واستاد سراهانیز فنس کشی شده اند.

اعلمی ادامه داد: این عدد وارقام نشان دهنده رشد۵۰ درصدی است، یعنی ۳برابر میانگین کشوری در بحث ساخت وسازرشد داشته ایم که توفیق بزرگی برای دانشگاه مادراستان محسوب می‌شود که وارد قدمت ۵۰ ساله خود می‌شود.

رئیس دانشگاه رازی ازتلاش برای ساخت پارک علم وفناوری در مجاورت دانشگاه وایجاد رفاه برای اساتید ونخبه گان علمی خبرداد واز کلیه ادارات وسازمان‌ها خواست در ایجادپیوند با دانشگاه جدی باشند.

او گفت: طبق مصوبات هیات امنا دانشگاه یک سری بخشودگی از جمله حذف سنوات و شهریه برای این طیف از دانشجویان در نظر گرفته شده که به تحصیل باز گردند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار