رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی جشنواره هیوا «به» به صورت مجازی در شهرستان کوثر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره هیوا در کوثر گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشنواره استانی هیوا «به» در هفته اول مهرماه در شهرستان کوثر برگزار خواهد شد.

او از برگزاری این جشنواره به صورت مجازی خبر داد و افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، مهمترین اولویت در برگزاری این جشنواره بوده و تلاش می‌کنیم تا برنامه‌ای شاخص و مناسب اجرا کنیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر این شهرستان را یکی از مراکز مهم تولید «به» معرفی کرد و گفت: «به» تولیدی در این شهرستان از مرغوب‌ترین انواع به بوده که می‌توانیم از این ظرفیت در بخش گردشگری نیز بهره ببریم.

شهبازی بیان کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری شهرستان بوده و تلاش می‌کنیم در این زمینه بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.