غلامی: تکلیف باشگاه ملوان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص نیست

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

اعظم غلامی سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: باشگاه ملوان سه ماه قبل از من برای حضور تیم فوتبال بانوان خود برنامه خواست تا تیمی پرقدرت را برای بازی‌های پیش رو تشکیل دهد، اما تا امروز از طرف این باشگاه با من هیچ تماسی گرفته نشده است.

او تصریح کرد: افسانه اقبال بازیکن فصل پیش ملوان چند روز پیش به ساختمان باشگاه مراجعه و اعلام کرد که برای فصل آینده پیشنهاد بازی از تیم های دیگری را دارد تا مدیران تکلیف او را مشخص کنند اما فعلا با او هم تماس نگرفته اند.

غلامی افزود: ما پرطرفدارترین تیم را داریم، اما متاسفانه هنوز جلسه‌ای برای تصمیم گیری راجع به تیم بانوان ملوان تشکیل نشده است.

سرمربی ملوان در ادامه گفت: متاسفانه برنامه مدونی برای فوتبال بانوان وجود ندارد و کسانی که می‌خواهند در لیگ مربیگری کنند باید خودشان به دنبال حامی مالی باشند.

غلامی تصریح کرد: باشگاه‌ها برنامه یا بودجه مشخص شده‌ای برای فوتبال بانوان ندارند و دقیقه نود اگر امکانش باشد، در مسابقات تیم داری می‌کنند. نباید به فوتبال بانوان به شکل آماتور نگاه کرد و باید آن‌ها را باور داشت. اگر این بی توجهی‌ها ادامه داشته باشد ما سال‌های سال نمی‌توانیم خودمان را به فوتبال بانوان دنیا برسانیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار