مدیرعامل بانک ملت مطرح کرد؛

کارمندان بانکی؛ تنها سربازان راه خدمت در دوران کرونا

بیگدلی گفت: نظام بانکی بزرگترین شبکه خدمت محور و ارکان اقتصادی کشور است و در جریان ورود کروناویروس به کشور تمام همکاران بانکی در خط مقدم قرار داشته اند.

کارمندان بانکی؛ تنها سربازان راه خدمت در دوران کرونا به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان,  بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در مراسم یادبود ۱۰ نفر از همکاران بانکی، ضمن تسلیت به همکاران زحمتکش بانک ملت که در اثر ویروس منحوس کرونا به شهادت رسیدند، گفت: ویروس کرونا موجب بروز دغدغه‌های فراوان و نگرانی‌های متعدد در جامعه شد.

وی ادامه داد: امروز به پاس ایثار و گذشت سربازان نظام اقتصادی کشور که در راه خدمت به اقتصاد کشور و بندگان خدا جان خود را از دست داده اند، اینجا جمع شده ایم.

این مقام مسئول تصریح کرد: نظام بانکی بزرگترین شبکه خدمت محور و ارکان اقتصادی کشور است و در جریان ورود این بیماری به کشور تمام همکاران بانکی در خط مقدم قرار داشته اند و در تمام این دوران خدمات بی وقفه‌ای را ارائه دادند.

بیگدلی بیان کرد: همکاران بانکی بودند که نگذاشتند چرخه اقتصادی کشور متوقف شود و در راستای خدمت رسانی به ملت شریف ایران ۱۰ نفر از بهترین همکاران خود را از دست دادیم.
انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ملت ، نظام بانکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار