محمدی: همه چیز منوط به تصمیم اتحادیه جهانی است/ نیازمند حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برنامه ریزی های ما تحت تاثیر تصمیمات اتحادیه جهانی کشتی است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا محمدی درباره برنامه های تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اظهار داشت: برای ما عملکرد کشتی گیران از مسابقات جهانی سال گذشته، تورنمنت های مختلف، رقابت های جام تختی و رقابت های قهرمانی آسیا در هند نیز مدنظر است، ضمن اینکه باید عملکرد اردویی کشتی گیران را نیز ببینیم، چراکه تمرینات اردویی بسیار برای کادر فنی مهم است و می توانیم از وضعیت آمادگی کشتی گیران اطلاعات کاملی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: رقابت های لیگ و عملکرد کشتی گیران در آن را زیر نظر می گیریم و وضعیت آن ها را در این رقابت ها بررسی می کنیم، البته منتظر اعلام نظر اتحادیه جهانی کشتی در مورد برگزاری رقابت های جهانی بزرگسالان در سال ۲۰۲۰ هستیم چرا که در برگزاری اردوهای ما و همچنین برگزاری دور برگشت لیگ برتر تأثیرگذار است.

دارنده ۲ مدال نقره جهان ادامه داد: آغاز لیگ برای کشتی گیرانی که چند ماه از رقابت های کشتی دور بودند بسیار خوب است، البته بعنوان کادر فنی تیم ملی نگرانی های نیز از برگزاری این مسابقات داریم و امیدواریم که همه با آمادگی لازم وارد این مسابقات شوند و برای هیچ کشتی گیری آسیب دیدگی به وجود نیاید.

محمدی با اشاره به صحبت های نایب رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر نظارت کادر فنی بر مسابقات لیگ گفت: آقای سوریان صحبت های کامل و جامعی را کردند و من از نظرات ایشان استقبال می کنم و کاملا با این صحبت ها موافقم.

سرمربی تیم ملی افزود: حمید سوریان در کشتی صاحب نظر هستند و نظری که دادند کاملا کارشناسی بوده و وجودش در فدراسیون کشتی مایه برکت است.

دارنده ۲ مدال برنز جهان با بیان اینکه شش ماه تا برگزاری مسابقات گزینشی المپیک بیشتر فرصت نداریم اظهار داشت: ما باید ۳ سهمیه در کشتی آزاد و ۳ سهمیه در کشتی فرنگی کسب کنیم و زمان مفید کمی در اختیار داریم و باید با خرد جمعی و با نظر فدراسیون کشتی برنامه های خود را تدوین کنیم.

وی ادامه داد: البته برای ادامه راه حتما حمایت تمام قد وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را نیاز داریم چراکه اولا باید برای کسب سهمیه اقدام کنیم و ثانیا برای المپیک آماده شویم، کشتی گیران به دلیل شیوع ویروس کرونا ۸ ماه رها بوده اند و اگر بخواهیم موفق عمل کنیم باید حمایت ویژه ای از ما و فدراسیون کشتی شود.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: از زحمات و تلاش های آقایان دبیر و سوریان و سازمان لیگ برای گرفتن مجوز برگزاری رقابت های لیگ و برگزاری این مسابقات تشکر کنم، در کل رقابت های لیگ برای کشتی و کشتی گیران مثبت است چراکه هم کشتی گیران می توانند در یک رقابت خوب شرکت کنند و هم از نظر مادی منتفع شوند.


بیشتر بخوانید: سوریان: هدف ما از لیگ به گردش درآمدن چرخ کشتی است/ عملکرد کشتی گیران مهم است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار