نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی:

مناطق محروم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند

مظلومی گفت: مناطق محروم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و بازنشستگان و شاغلان آموزشی این مناطق باید برای ایجاد انگیزه و ترغیب در حسن انجام کار قدم‌های مثبتی برداشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات عدیده‌ای گریبان گیر دستگاه آموزشی کشور است، مسائل مهم حوزه انتخابیه به اطلاع وزیر رسانده و قول مساعدت و همکاری بیشتر برای رفع مشکلات فرهنگیان اخذ شد.

او با بیان اینکه مناطق محروم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و بازنشستگان و شاغلان آموزشی این مناطق باید برای ایجاد انگیزه و ترغیب در حسن انجام کار قدم‌های مثبتی برداشت افزود: ما انتظار داریم طرح رتبه بندی معلمان و تسریع آن به نیرو‌های زحمتکش خدماتی در دستور کار قرار بگیرد.

مظلوی بیان داشت: پرداخت مطالبه بازنشستگان فرهنگی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اداره کل در استان است  وعلیرغم راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۴۸ و پذیرش نیرو از شهر‌های همجوار تا کنون کد فعالیت نگرفته و ردیف اعتباری به آن تعلق نگرفته است.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به برگزاری کلاس‌های مجازی، اما بخش عظیمی از مردم شهرستان برای خریداری گوشی هوشمند دچار مشکل هستند و نیاز مبرم داریم که وزارت محترم نسبت به تامین بخشی از این نیاز اقدام کند.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام آموزشی و ورزشی برای فرهنگیان ادامه داد: با توجه به پتانسیل بالا و موقعیت اردوگاه شهیدرجائی نیاز به ترمیم و بازسازی برای برگزاری اردو‌های دانش آموزی دارد و مقام‌های خوبی از سوی دانش آموزان در جشنواره‌های علمی کسب شد و  امیدوارم پیگیری و مقدمات احداث یک واحد پژوهش سرای دانش آموزی تحت پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/م

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار