انتشار اخبار ضد و نقیض درباره وضع «محمد بن نایف»

اخبار ضد و نقیضی درباره مرگ یا فرار ولیعهد سابق عربستان در حساب‌های کاربری افشاگران اسرار آل سعود منتشر شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، درحالی که مقامات سعودی چندی پیش برخی از شخصیت‌های مهم بازداشت شده از جمله محمد بن نایف، ولیعهد سابق سعودی را از تماس با خانواده و وکلایشان محروم کردند، اخباری ضد و نقیض درباره وضع وی در زندان آل سعود در حساب‌های کاربری افشاگران اسرار این خاندان منتشر شده است.

حساب کاربری مجتهد ویدئو در توئیتر از انتشار اخباری مبنی بر فرار محمد بن نایف به ترکیه خبر داد.

این حساب کاربری نوشت: برخی خبر‌ها درباره خروج محمد بن نایف و فرار وی به ترکیه از طریق پایگاه بندر بن سلطان منتشر شده است که برخی آن را رد و برخی تایید کرده‌اند.

در همین حال، حساب کاربری «العهد الجدید» نوشته است: فردی مهمی از شخصیت‌هایی که ممنوع الخروج بوده از کشور خارج شده است و پس از تایید نام این شخص را اعلام خواهم کرد.

برخی حساب‌های کاربری نیز از مرگ محمد بن نایف خبر داده‌اند؛ چرا که به گفته وکلایش از شرایط جسمانى و درمانى مناسبى برخوردار نبوده و جانش در خطر بوده است. همچنین به علت مشخص نبودن محل بازداشت او هیچ پزشکی اجازه دیدار و معاینه نداشته است.

سازمان دیدبان حقوق بشر نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مقامات سعودی برخی از بازداشت‌شدگان از شخصیت‌های مهم را از تماس با خانواده‌ها و وکلایشان برای چند ماه محروم کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: محمد بن نایف، ولیعهد سابق عربستان از زمان بازداشت با خانواده‌اش ملاقاتی نداشته و به گفته وکلایش مکان بازداشت وی نامعلوم است و از ابتدای بازداشت تا چندی پیش تنها مکالمه‌های کوتاهی با آنان داشته است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۵۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
باسلام
بن نایف درشهادت شیخ نمر، نقش مهمی داشت، حالابا انتقام الهی روبروست، شک نکنیم که تمام اعضااین خاندان نجس سرنوشتی بهتربن نایف نخواهندداشت، ان شاالله خواهیم دید که خون مظلوم چگونه کاخ ظالم را زیرورو خواهدکرد
آخرین اخبار