فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ مطرح کرد؛

امروز هزینه سازش بیشتر از مقاومت است

سردار رحیمی گفت: کسانی که دم از صلح می‌زنید، بدانید امروز هزینه سازش بیشتر از ایستادگی و مقاومت است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در همایش میثاق با ولایت و امت در گام دوم انقلاب اسلامی که صبح امروز (پنجشنبه ۳ مهر ماه) در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۲۵ روز از شهادت امام حسین (ع) می‌گذرد و هنوز هم عزادار هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: امام (ره) فرمودند با زنده نگه داشتن محرم و صفر اسلام زنده می‌ماند.

او گفت: دشمنان انقلاب و نظام از همان روز‌های ابتدایی انقلاب تمام توان خود را برای سرنگون کردن نظام به کار بستند.

سردار رحیمی افزود: رژیم طاغوت در همین خیابان‌های تهران روزانه ده‌ها نفر را به شهادت می‌رساند و دشمنان گروهک‌های مختلف را ایجاد می‌کردند و در طول یک سال پس از پیروزی انقلاب صد‌ها گروهک تروریستی در کشور با سرکردگی آمریکا آغاز به کردند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه دشمنان صد‌ها عملیات را در یک سال اول انقلاب انجام دادند، گفت: امروز در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب هستیم و کسانی که در تابعیت ولایت نبودند، امروز چه سرنوشتی دارند؛ ببینید صدام در حال حاضر کجاست.

او افزود: کسانی که دم از صلح می‌زنید، بدانید امروز هزینه صلح بیشتر از ایستادگی و مقاومت است، صدام کوتاه آمد و سرنوشت او مشخص شد.

سردار رحیمی بیان کرد: دفاع مقدس به ما درس ایثار، ایستادگی، مقاومت و با دست خالی در برابر همه کفر ایستادن را یه ما یاد داد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: ما سربازان ولایت هستیم و افتخار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار