برگزاری وبینار‌های آموزشی گردشگری و توسعه روستایی در همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برپایی وبینار‌های آموزشی همزمان با هفته گردشگری در همدان خبر داد.

برگزاری وبینار‌های آموزشی گردشگری و توسعه روستایی در همدانعلی مالمیرمدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در گفت و با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: همزمان با روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری وبینار‌های آموزشی با موضوع گردشگری و توسعه روستایی با ارائه مدرک معتبر از وزارت گردشگری در استان همدان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این وبینار‌های آموزشی با همکاری کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور و با نظارت انجمن مؤسسات آموزشی کشور و دفتر مطالعات و آموزش گردشگری و با حمایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از ۵ تا ۱۲ مهر ماه در استان همدان برگزار می‌شود.

مالمیر بیان کرد: این وبینار‌ها در خصوص «آداب معاشرت با الگو‌های رفتاری در صنعت هتلداری و گردشگری»، «میراث روستایی، گنجینه فراموش شده» و «ارزیاب رسمی شبکه جهانی ژئوپارک‌ها در خصوص ژئو پارک‌ها و مسیر جهانی شدن آنها»  خواهد بود.

او ابراز داشت: روش‌های جذب، آموزش و نگهداری نیروی انسانی در صنعت هتلداری و آموزش تکنیک‌های ارائه خلاقانه در موزه‌ها و بازاریابی نوین در صنعت هتلداری نیز در این وبینار‌ها به بحث گذاشته می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار