مراسم تشییع مادر بزرگوار شهیدان احمد و غلامرضا نهویی امروز با رعایت دستور العمل های بهداشتی در شهر جوادیه الهیه فلاح نوق، شهرستان رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان و حجت الاسلام علی عربپور مسئول دفتر، ولی فقیه در سپاه ثارالله در پیامی مشترک درگذشت مادر بزرگوار شهیدان "نهویی"را تسلیت گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی صبور، مادر شهیدان نهـــــــویی را به روح مطهر آن شهیدان و به همه‌ی بازماندگان و همرزمان ایشان تسلیت عرض می‌نمائیم، بی شک زحمات و خدمات ارزشمند شهداء به اسلام و مسلمین، در دیوان عدل الهی، برای پدران و مادران آنان که چنین فرزندانی را در دامان خود تربیت کرده اند ذخیره‌ی ارزشمندی است و امیدواریم روح این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه‌ی فرزندان عزیز خود مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.

اینجانبان این ضایعه را به بیت مکرم و وابستگان این فقیده سعیده تسلیت می‌گویم و از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم، صبر و شکیبایی مسألت داریم.

سردار شهید رسول نهویی سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر جزیره مجنون و طلبه شهید غلامرضا نهویی سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حاج محمد نهویی پدر بزرگوار شهیدان نهویی نیز از جانبازان جنگ تحمیلی بود که در سال ۱۳۹۳ به دیارباقی شتافت.

مراسم تشییع این مادر بزرگوار امروز با رعایت دستور العمل های بهداشتی در شهر جوادیه الهیه فلاح نوق برگزار شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مادر شهید ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.