همراهی سپاه ثارالله کرمان با کمیته امداد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آمادگی سپاه ثارالله استان کرمان برای همکاری با کمیته امداد در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی به محرومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و امدادگران شهر کرمان در محل اداره کل کمیته امداد استان کرمان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی‌های فرزندان رشید این مرزوبوم است که با تمام هستی و نثار جان خود برای حفظ نظام، انقلاب و پایداری ارزش‌های این انقلاب تلاش کردند.

او با اشاره به اینکه جنگ امروزه جنگ نرم و جنگ اقتصادی است و مدل جنگ و مقاومت به شکل دیگری مطرح‌شده است، افزود: در حال حاضر همه ما در خط مقدم هستیم.

صادقی بابیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی تکلیف ما تکلیف سنگینی گفت: کمیته امداد در خط مبارزه با فقر و محرومیت‌زدایی تلاش می‌کند و با تلاش شبانه‌روزی به دنبال محرومیت‌زدایی است.

او با اشاره به اینکه امروزه کار جهادی و انقلابی گره‌گشااست، تصریح کرد: امیدواریم در سالی که بانام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است بتوانیم در زمینه ی تولید ثروت و اقتصاد مقاومتی قدم‌های مؤثری برداریم.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع امدادگران کمیته امداد شهر کرمان  گفت: اندیشه حاکم در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس باعث پیروزی انقلاب اسلامی در این جنگ شد.

او بابیان اینکه همه ما باید تفکر انقلابی و ولایی داشته باشیم افزود: اندیشه حاکم بر رزمندگان دوران جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس و محور قرار دادن آرمان‌ها باعث پیروزی ما در این جنگ شد.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه در نظام اسلام ولایت محور همه کار‌ها است گفت: تفکر انقلابی، مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است و مکتب حاج قاسم مکتب عاشورا، مکتب انقلاب و مکتب ولایت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی نگاه جهان اسلام به شیعه، انقلاب اسلامی و ملت ایران را عوض کرد.

سردار معروفی بابیان اینکه نظام ولایی، نظام فتوا گرفتن، فتوا دادن و نوشتن نیست بلکه به میل، ولی عمل کردن است.

او گفت:ما در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس ۱۸۸ هزار شهید را تقدیم اسلام کردیم این شهیدان با ازخودگذشتگی و نثار خون پاک خود از دامان ایران و دامان ناموس حفاظت کردند.

سردار معروفی اظهار کرد: علت اصلی این جان‌فشانی‌ها در هشت دفاع مقدس حاکمیت فرهنگ اسلام بر جبهه، حاکمیت فرهنگ قرآن بر جبهه و حاکمیت فرهنگ عاشورا بر جبهه بوده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: امروز نیازمند ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه هستیم و ازلحاظ فکر و آرمان باید به دوران دفاع مقدس برگردیم.

او با اشاره به اینکه قلعه و سرچشمه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان است و مکتب شهید سلیمانی ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است گفت: تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی تفکر مکتب اهل‌بیت و انقلاب است و بار این مکتب که همان ترویج حقیقت انقلاب و آرمان‌های انقلاب است بر دوش ما است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: مدیریت جهادی زاییده دفاع مقدس است و امروز ما به یک مدیریت جهادی نیاز داریم.

او از آمادگی سپاه ثارالله استان کرمان برای همکاری با کمیته امداد در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی به محرومان خبر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار