نارضایتی ۱۳۰ خانوار شهرستان کوهرنگ از توزیع نامنظم سیلندر گاز

بخشدار بازفت شهرستان کوهرنگ گفت: توزیع نامنظم سیلندر گاز در دو روستا باعث بروز مشکل برای ۱۳۰ خانوار شده است.است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سروش ظاهری بخشدار بازفت شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری با گلایه از توزیع نامنظم گاز مایع گفت: ناهماهنگی در نحوه توزیع سلیندر گاز مایع در مناطق روستایی مازه سوخته و لبد این بخش باعث بروز مشکل برای ۱۳۰ خانوار شده است.

او اظهار داشت: از چند ماه گذشته تا کنون عاملان توزیع سیار سیلندر گاز مایع در منطقه از رساندن سوخت به روستا‌های یادشده به بهانه خاکی بودن راه فرعی آبادی‌ها، حاضر به رساندن سلیندر به مقصد نیستند.

ظاهری تعداد سیلندر گاز مورد نیاز روستا‌های مورد نظر را ۵۰۰ سیلندر ۱۷ کیلوگرمی اعلام کرد و گفت: به دلیل خدمات ناقص نمایندگی شرکت توزیع کننده سلیندر گاز، قیمت سلیندر گاز مایع افزایش یافته است.

بخشدار بازفت همچنین تعداد روستا‌های این بخش که نیاز به سلیندر گاز مایع و سوخت فسیلی دارند را ۷۲ روستا و یک شهر با جمعیتی افزون بر ۱۵ هزار نفر اعلام و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، سوخت فسیلی و سیلندر گاز مورد نیاز بقیه مناطق سخت‌گذر بازفت قبل از شروع بارندگی و انسداد محور‌های فرعی روستایی، در حال ذخیره‌سازی است.

مدیر توزیع شرکت پرسی گاز مایع در چهارمحال و بختیاری نیز درباره اختلال ایجاد شده در رساندن سیلندر گاز مایع به مناطق روستایی لبد و مازه سوخته بخش بازفت گفت: با افزایش چند برابری قیمت لاستیک خودروی سنگین در چند ماهه گذشته و سنگلاخی بودن راه فرعی روستا‌های یادشده، خدمات‌رسانی تا روستا‌های هدف از سوی رانندگان بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست.


بیشتر بخوانید


دانیال زلفی‌پور افزود: با توجه به سنگلاخی و خشن بودن سطح معابر روستایی لبد و مازه سوخته، تردد خودرو‌های عاملان توزیع موجب فرسایش چند برابری لاستیک خودرو می‌شود و رانندگان عاملان توزیع سلیندر معتقدند رساندن گاز به این آبادی‌های به صرفه نیست.

او با اشاره به رساندن به موقع سیلندر گاز مایع به کنار جاده اصلی در ۱۰ کیلومتری روستا‌ها به صورت مستمر در طول هفته اشاره کرد و گفت: امید است دهیاران با در اختیار داشتن تراکتور، در امر سوخت‌رسانی به این مناطق با این شرکت همکاری کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار