یادواره شهدای شهرداری بروجرد برگزار شد

یادواره شهدای شهرداری بروجرد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای شهرداری بروجرد برگزار شد. سرهنگ صالح نژاد فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد در این مراسم اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یکی از عرصه‌های بزرگ نمایش همدلی میان نیرو‌های نظامی و غیرنظامی بود چراکه مردم ایران در طول هشت سال همواره با حفظ روحیه ایثار و از خودگذشتگی به یاری یکدیگر شتافتند و از جان عزیزانشان گذشتند تا با فرستادن آن‌ها به جبهه، در نبرد حق علیه باطل شریک باشند.

ا.پو با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس گنج معنوی بسیار با ارزش برای ما ایرانیان محسوب می‌شود، افزود: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است تا بخشی از این رشادت‌ها برای عموم مردم و به ویژه نسل جوان بازگو شود.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، عنوان کرد: امنیت امروز مرهون خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است؛ اگر امروز فرصتی برای خادمان شهری به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان فراهم شده، زیر سایه از جان گذشتگی‌های شهدا بوده است و این امنیت بدون فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران امکان‌پذیر نبود.

در پایان مراسم از خانواده‌های شهدای شهرداری بروجرد تقدیر و از چند تن از پاکبانان تجلیل به عمل آمد.

انتهای  پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.