آمادگی کامل بسیج جامعه پزشکی برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن تشکر از زحمات حافظان سلامت در خوزستان، آمادگی کامل بسیج جامعه پزشکی را برای هرگونه کمک و همیاری با دانشگاه علوم پزشکی را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست محمد صادقی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، مسئول شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی خوزستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد که صادقی ضمن تشکر از زحمات حافظان سلامت در خوزستان، آمادگی کامل بسیج جامعه پزشکی را برای هرگونه کمک و همیاری با دانشگاه علوم پزشکی را اعلام کرد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور بیان داشت: تلاش بر این است که بسیج جامعه پزشکی همیشه پیشتاز در خدمت و معاضدت مردم باشد موضوعات پژوهش، آموزش، حوادث و بلایا، محرومیت زدایی و اخلاق حرفه‌ای از جمله موارد مطروحه از سوی بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.

 فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ادامه با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان، از همکاری مستمر بسیج جامعه پزشکی استان خصوصا طی بحران شیوع کرونا ویروس تقدیر کرد و گفت: امید است با وحدت همگانی بتوان در زمینه‌های مختلف بویژه محرومیت زدایی و حوزه سلامت در جامعه گام‌های اساسی برداشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.