هشدار سازمان بهداشت جهانی؛ قربانیان کرونا به ۲ میلیون نفر خواهد رسید

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: بدون اقدامی جمعی احتمالا ۲ میلیون نفر بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان بهداشت جهانی هشدار داد در صورتی که اقدام جمعی صورت نگیرد تعداد قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان به ۲ میلیون نفر خواهد رسید.

این سازمان جهانی همچنین برای موافقت چین درباره تحقیق در این کشور برای بررسی منشأ ویروس کرونا ابراز امیدواری کرد.

بر اساس آمار سایت Worldometers، تعداد قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان به بیش از ۹۸۹ هزار نفر رسیده  است و در آستانه رسیدن به یک میلیون نفر قرار دارد.

همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر جهان به بیش از ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است که از این تعداد ۲۴ میلیون نفر بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

در حال حاضر آمریکا با حدود ۷ میلیون و دویست هزار مبتلا بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را در سرتاسر جهان دارد. قربانیان ویروس کرونا نیز در آمریکا به حدود ۲۰۸ هزار نفر رسیده و همچنان در حال افزایش است.

پس از آمریکا، ‌ هند با بیش از ۵ میلیون و هشتصد هزار مبتلا و بیش از ۹۲ هزار و پانصد قربانی در مکان دوم قرار و برزیل با بیش از ۴ میلیون و ششصد هزار نفر مبتلا و بیش از ۱۳۹ هزار قربانی در جایگاه سوم قرار دارد.

سازمان بهداشت جهانی هشدار داد در صورتی که اقدام جمعی صورت نگیرد تعداد قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان به ۲ میلیون نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار