ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیان شیراز

گروه جهادی پزشکان فردا شنبه پنجم مهر با حضور در زندان مرکزی شیراز ۵۰۰ نفر از زندانیان را رایگان معاینه و ویزیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل زندان‌های استان فارس گفت: گروه جهادی پزشکان با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان استان از فردا شنبه در زندان مرکزی شیراز حضور می‌یابند و اولین گروه به ۵۰۰ نفر از زندانیان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌کنند.

اسحاق ابراهیمی افزود: همه زندانیانی که در زندان‌های فارس و در کانون اصلاح و تربیت مشکل دهان و دندان دارند از سوی این تیم‌های جهادی به آن‌ها خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود.

او اظهارداشت: فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها زمانی به نحو مطلوب اجرا خواهند شد و تأثیرگذار خواهند بود که زندانی از نظر جسمی و روحی هم در سلامت باشد؛ بنابراین رسیدگی به مشکلات درمانی زندانیان از اولویت‌های مهم و مورد توجه مسئولان زندان‌ها است.

مدیرکل زندان‌های استان فارس گفت: تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، مردم و گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف در راستای اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت مفید آنان به جامعه قدم برداشته شود و برای تحقق این مهم از همه خیران و گروه‌های جهادی برای همکاری دعوت به عمل می‌آید.

ابراهیمی یادآور شد: در راستای تأکید رئیس سازمان زندان‌های کشور درخصوص توسعه خدمات درمانی و پزشکی در زندان‌ها و استفاده از گروه‌های جهادی، امیدواریم با همت همه خیرین اقدامات خیرخواهانه و درمانی در زندان‌ها گسترش یابد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
با آرزوی موفقیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام من یک زندانی که بعداز۶سال حدود۴ ماهست که آزاد شده ام وازنظروضعیت مالی درشرایط نامناسبی هستم واحتیاج مبرم به کمک جهت ساخت دندان دارم لذاخواهشمندم درصورت امکان نسبت به درخواست بنده همکاری لازم بعمل اوریداجرشما وخانواده محترم به خداوندبز رگ و رحیم ودعای خیرمان بدرقه راهتان انشالله