درخشش ورزشکاران خوزستانی در مسابقات دو و میدانی کارگری کشور

رئیس انجمن دو و میدانی هیات ورزشی کارگری خوزستان گفت: ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های دو و میدانی کارگری کشور به ۵ مدال رنگارنگ دست پیدا کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا بوعذار رئیس انجمن دو و میدانی هیات ورزشی کارگری خوزستان گفت: مسابقات دو و میدانی کارگری کشور در ۲ بخش آقایان و بانوان با عنوان جام شرکت‌های ایران، سوم و چهارم مهرماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

او با بیان اینکه ورزشکاران تیم تعاونی ایده‌پردازان سپنج به عنوان نماینده خوزستان برای اولین در تاریخ دو و میدانی کارگری خوزستان موفق به ایستادن روی سکو شدند، افزود: در ماده ۱۵۰۰ متر این مسابقات سید اسماعیل موسوی و در پرتاب وزنه، سلیم دغاغله به مدال طلا دست پیدا کردند، همچنین در ماده پرش طول رضا ادکی‌پور به مدال نقره رسید و در ماده ۸۰۰ متر نیز احسان رحیمی لرکی به مدال برنز دست یافت.

بوعذار با اشاره به اینکه در بخش بانوان نیز اسما همتی در ماده ۱۰۰ متر به نشان برنز رسید، بیان کرد: رضا ممبینی هدایت تیم آقایان و فاطمه معین‌پور نیز هدایت تیم بانوان تعاونی ایده‌پردازان سپنج را بر عهده داشتند که جا دارد از تلاش‌های آن‌ها و همچنین حمایت اسپانسر تیم تشکر کنم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.