تهدید به انصراف قائمشهری ها چالش بزرگ سازمان لیگ فدراسیون کشتی

در صورت انصراف تیم هیئت کشتی قائمشهر از لیگ برتر کشتی آزاد، سازمان لیگ با چالشی بزرگ مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که لیگ برتر کشتی آزاد از روز ۱۰ مهرماه با حضور ۶ تیم در دو گروه سه تیمی قرار است برگزار شود اما تهدید به انصراف قائمشهری ها همه چیز را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

ماجرای ادامه دار عباس فروتن و نادر حاج‌آقانیا که ابتدا با تیم دریاچه ارومیه قرارداد امضاء کردند و بعد از انحلال این تیم با هیئت کشتی قائمشهر قرارداد بستند و این درحالی بود که کشتی گیران و اعضای کادر فنی تیم دریاچه ارومیه پس منحل شدن طی یک توافق دو طرفه به استقلال تهران پیوستند باعث شد در نهایت کار این ۲ کشتی گیر به کمیته انضباطی کشیده شود.

پس از آنکه کمیته انضباطی رای خود را مبنی بر اینکه  قرارداد این دو کشتی گیر با باشگاه استقلال معتبر می باشد اعلام کرد قطعاً قائمشهری ها نسبت به این رای اعتراض رسمی خود را به فدراسیون ارسال خواهند کرد و در صورتی که تهدید انصراف عملی شود، سازمان لیگ با چالشی بزرگ مواجه خواهد شد.

علی ایحال باید منتظر ماند و دید که سازمان لیگ فدراسیون کشتی چه تدبیری را برای لیگی که قرار بود با ۱۰ تیم برگزار شود در نظر خواهد گرفت.

گفتنی است مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی آزاد روز ۲۹ مرداد ماه برگزار شد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، استقلال تهران، نفت و گاز کرمانشاه، هیئت کشتی گلستان و شهرداری بجنورد در گروه «الف» و تیم‌های بازار بزرگ، هیئت کشتی قائمشهر، پاس تهران، ستارگان ساری و ویزازون هم در گروه «ب» قرار گرفتند اما با انصراف برخی تیم ها هم اکنون حضور ۶ تیم در لیگ کشتی آزاد قطعی شده است.


بیشتر بخوانید: صادر شدن رأی کمیته انضباطی درباره شکایت تیم هیئت کشتی قائمشهر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۴۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
استقلال است دیگر
آخرین اخبار