رسانه ازبک: پاسکاری دقیق بازیکنان استقلال کار را برای هر تیمی سخت می‌کند

یک رسانه ازبکستانی به تحلیل دیدار میان استقلال ایران و پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال استقلال ایران و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به همین منظور سایت ازبکستانی sports به تحلیل این دیدار پرداخت و نوشت: با کناره گیری باشگاه الهلال از لیگ قهرمانان آسیا، تیم پاختاکور حالا باید به مصاف استقلال ایران برود. با وجود اینکه در سال‌های گذشته تیم پاختاکور خیلی در لیگ قهرمانان موفق عمل نکرده، اما ۱۴ بار در مرحله حذفی حضور داشته است و از این بابت پشت سر الهلال العین و السد قرار دارد.

استقلال سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و طی سال‌های گذشته توانسته به مرحله حذفی برسد. شاگردان نامجو مطلق با بازی خوبی که مقابل الاهلی عربستان از خود به نمایش گذاشتند راه را برای حضور خود در مرحله حذفی آسان‌تر کردند.

تیم استقلال سابقه حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۳ را در کارنامه دارد که برابر اف سی سئول نتیجه را واگذار کرد. این در حالی است که پاختاکور در سال ۲۰۱۰ حتی نتوانست از گروه خود به مرحله حذفی صعود کند. بازیکنان استقلال در این بازی‌ها ۸۲ درصد دقت پاسکاری داشتند که کار را برای هر حریفی سخت می‌کند.

حالا این ۲ تیم باید در استادیوم الجنوب قطر با یکدیگر دیدار و شانس خود را برای حضور در مرحله بعدی امتحان کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار