گل محمدی: یک ستاره داریم که آن پرسپولیس است/ حاضریم برای هواداران جان خود را فدا کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: به معنای واقعی یک تیم هستیم و یک ستاره داریم که آن هم پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نشست خبری پیش از بازی با السد اظهار داشت اظهار داشت: باید مقابل یکی از بهترین و قوی‌ترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. در چند دیدار اخیر نشان داده ایم به معنای واقعی یک تیم هستیم و یک ستاره داریم که آن هم پرسپولیس است. حریف ستارگان و بازیکنان خوب زیادی دارد که کارمان را سخت می‌کند.

او افزود: باید تمرکز زیادی برای مهار بازیکنان السد داشته باشیم و انشالله بتوانیم مثل بازی قبلی عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر باور داشته باشیم می‌توانیم بازی را ببریم. امیدوارم در نهایت دیدار خوبی باشد که نتیجه اش هم به سود ما باشد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: ما پرسپولیس هستیم و برای خود اهداف بزرگی تعیین کرده ایم که برای رسیدن به آن‌ها حاضر هستیم فداکاری کرده و از جانمان بگذریم. باید با تمام وجود بازی کنیم تا سبب افتخار هواداران شویم. می‌دانیم هواداران منتظر بازی فردا هستند. به همین دلیل با تمام وجود بازی می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت:  ۳ ، ۴ بازیکن تیممان با کمک پزشکان و دارو بازی می‌کنند. البته این موضوع جای خوشحالی دارد، زیرا نشان می‌دهد تیم واقعی هستیم که حاضریم برای همدیگر و هواداران جان خود را هم فدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
حالا جان که نه. قمپوز در نکن خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ساعد
۱۷:۰۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
داداش شما نمیخواد جانت روا فدا کنی ...
مبلغ قراردادت رو توی این شرایط اقتصادی .. چند برابر نکن.
الکی ادعا دارن فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
کی گفته تو نظر بدی ششتقلالی؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۲۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
دروغ خیلی بزرگی گفتی.
آخرین اخبار