مدیر عامل باشگاه شیمیدر؛

"کلوین آمایو" و "ایلوی وارگاس" بازیکنان مدنظر هاشمی بودند/ مشکل روادید نباشد، خارجی‌ها هفته آینده در تهران هستند

مدیر عامل باشگاه شیمیدر گفت: برای تقویت تیم با ۲ بازیکن خارجی به توافق رسیدیم و اگر مشکل روادید آن‌ها حل شود، هفته آینده وارد ایران می‌شوند.

هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه شیمیدر در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص توافق باشگاه شیمیدر با ۲ بازیکن خارجی اظهار داشت: ما به دلیل مشکلاتی که داشتیم نمی‌خواستیم در لیگ برتر بسکتبال شرکت کنیم، اما بعد از مشورت با کارشناسان و صاحب نظران در این حوزه تصمیم بر این گرفتیم که در لیگ حضور داشته باشیم. بعد از اعلام آمادگی به فدراسیون، برای شرکت در رقابت های لیگ برتر، برای مذاکره با بازیکنان مدنظر خود اقدامات لازم را انجام دادیم و با مصطفی هاشمی برای هدایت تیم شیمیدر به توافق رسیدیم. با نظر سرمربی تیم، با ۲ بازیکن وارد مذاکره شدیم که خدا را شکر با آن‌ها به توافق رسیدیم.

وی افزود: "کلوین آمایو" گارد راس ۱۹۳ سانتی متری و کانادایی که فصل قبل هم در لیگ برتر ایران بازی می‌کرد به همراه "ایلوی وارگاس"، بازیکن ۲۱۲ سانتی متری و اهل دومنیکن، دو بازیکن خارجی هستند که ما با آن‌ها به توافق رسیدیم و اگر مشکل روادید این دو بازیکن حل شود هفته آینده وارد ایران خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه شیمیدر در خصوص وضعیت این تیم گفت: تمرینات تیم بسکتبال شیمیدر حدود ۱۰ روز پیش آغاز شده و زیر نظر سرمربی تیم در حال پیگیری می‌باشد. تمرینات به خوبی پیش می‌رود و تمام نقاط قوت و ضعف تیم توسط مصطفی هاشمی سرمربی تیم بررسی می‌شود.

درغوکاسیان خاطرنشان کرد: ۲ بازیکن خارجی به محض ورود به ایران تست کرونا می‌دهند و بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی باشگاه شیمیدر، به جمع سایر بازیکنان اضافه خواهند شد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار