ملی پوش دارت: از محاسن رشته دارت، امکان حفظ آمادگی و تمرین در منزل است

زهرا رجبی که اهل دیار خراسان است، درباره مسابقات پیش روی منتخبان دارت کشور صحبت کرد.

زهرا رجبی ملی پوش دارت کشورمان، در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من در شهرستان طبس واقع در استان خراسان جنوبی ساکن هستم. هفته گذشته، مسابقاتی مجازی تحت عنوان انتخابی تیم ملی، برای حضور در اولین دوره مسابقات جهانی و مجازی دارت، زیر نظر فدراسیون جهانی دارت برگزار شد.

قهرمان دارت کشورمان ادامه داد: در نهایت از بین برترین‌ها ۲ نفر خانم و ۲ تن از آقایان برای حضور در مسابقات جهانی دارت انتخاب شدند. بازی‌ها به صورت گروهی - حذفی و با حضور داوران، به صورت آنلاین برگزار شد. من نیز موفق شدم مقام اول بازی‌های انتخابی تیم ملی را کسب کنم.

رجبی تصریح کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، مسابقات آنلاین کشوری بسیاری به میزبانی استان‌های مختلف برگزار شد. من با شرکت در چند دوره از آن‌ها توانستم مقام اول مسابقات دانشجویی کشور و البته رتبه نخست بازی‌هایی را که به میزبانی کشور شیلی و با حضور دیگر کشور‌ها برگزار شد، کسب کنم.

بانوی قهرمان دارت گفت: یکی از ویژگی‌های مثبت رشته دارت آن است که می‌توانیم تمرینات خود را در منزل دنبال و به شکل آنلاین در رقابت‌ها شرکت کنیم. به نظرم فرصت خوبی است که من و بازیکنان خوب ایرانی آمادگی خود را بالاتر ببریم. برای بازیکنان تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی دارت، آرزوی موفقیت و کسب مقام دارم.

زهرا رجبی، نماینده کشورمان در مسابقات جهانی دارت در پایان گفت: از انجمن دارت ایران، کامبیز ایوب زاده، ریاست این انجمن و دیگر مسئولانی که برای برگزاری هرچه بهتر و منظم‌تر مسابقات در این دوران ویژه زحمات بسیاری متحمل شدند، تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار