تجلیل از ۱۲۰ رزمنده آبادانی

در چهلمین سالگرد دفاع مقدس از رشادت‌های ۱۲۰ رزمنده آبادانی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان از ۱۲۰ رزمنده دفاع مقدس و رشادت‌های این دلیر مردان در هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل شد.

زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان با اشاره به جایگاه آیت الله جمی در دوران دفاع مقدس و ازخودگذشتگی های جوانان این خطه گفت: منزلت و جهاد بانوان این منطقه در دفاع مقدس قابل انکار نیست.

او بابیان اینکه ما امنیت امروزمان را مدیون شهدا و ایثار گران دوران دفاع مقدس هستیم، افزود: مردم آبادانی‌ از زن و مرد و عشایر غیور، همگی در خط مقدم بودند.

حجت السلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه شهرستان آبادان هم با تشکر از حضور رزمندگان و برگزاری این مراسم، از ایثار آنان در دوران دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: ما مدیون شهدا و ایثارگرانیم مبادا شرمنده آنان بشویم.

فرمانده قرارگاه کربلا نیز با یاددآوری عملیات های مختلف و حضور پررنگ مردم این خطه گفت: آنچه باعث پیروزی ما در عملیات بزرگ دوران دفاع مقدس شد، عقلانیت و تفکر و اندیشه بود.

خادم سیدالشهدا با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با الگوگیری از امام حسین(ع) محاصره آبادان را شکستند، گفت: امروز نیز باید با الگوگرفتن از مکتب شهدا بتوانیم از محاصره اقتصادی عبور کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.