مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : پایگاه منابع طبیعی فعالیت خود را بصورت مستقل از سال ۱۳۶۷ آغاز کرده و در سال ۱۳۷۲ با نام ذوالفقار امام علی (ع) نامگذاری شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کولانی مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : پایگاه ذوالفقار امام علی سابقه‌ای دیرینه دارد، اما فعالیت خود را بصورت مستقل از سال ۱۳۶۷ آغاز کرده وبه جهت حضور مستمر در ماموریت‌ها در سال ۱۳۷۲ با نام ذولفقار امام علی (ع) نامگذاری شد .

او گفت : در طول دوران دفاع مقدس از این پایگاه ۳ شهید را تقدیم انقلاب شد و پس از جنگ تحمیلی هم بیش از ۸۵ آزاده، جانباز، ایثارگر وفرزند شهید را به عنوان همکار در بین خود پذیرفته است که امروز از اعضای فعال ما هستند.

کولانی افزود: کسب عنوان برتر در دو سال متوالی در جشنواره شهید رجایی استان هم خود حاکی از تلاش بسیجی وار همکاران سخت کوش ومعتقد ماست.

شریفی فرماندهی سازمان بسیج ادارات از تلاش و حضور مستمر ومطلوب بسیجیان منابع طبیعی طی سال‌های فعالیت در زیر مجموعه حوزه‌های ۵،۷ و۲ بسیج ادارات وکارخانجات قدردانی کرد واز این پایگاه به عنوان الگو ونمونه یاد کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.