مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی:

تخصیص ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار به راه بجنورد - جنگل گلستان

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی گفت : امسال هزار و ۹۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح بزرگراه بجنورد- جنگل گلستان مصوب شده که تاکنون ۴۶۰ میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، جواد زارعی مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی  گفت : در بودجه امسال ۸۵۰ میلیارد ریال برای پروژه راهسازی بجنورد- جنگل گلستان منظور شده بود، اما با توجه به اهمیت پروژه مسیر بجنورد –جنگل گلستان این رقم به هزار و ۹۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

او  گفت: با توجه به تخصیص‌های امسال، پیمانکاران در محور بجنورد - جنگل گلستان فعال شده اند و روند کار از شتاب قابل قبولی برخوردار است.


بیشتر بخوانید 


به گفته زارعی این پروژه در لیست پروژه‌های جهش تولید هم قرار دارد و در صورت تخصیص اعتبار از محل اعتبارات جهش تولید، تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود.

۱۰ کیلومتر از این محور که شامل شش کیلومتر در محدوده روستای «تاتار» و چهار کیلومتر در محدوده روستای «رباط قره بیل» تا چند ماه دیگر تکمیل و زیر بار ترافیکی قرار خواهد گرفت.

پروژه چهارخطه کردن محور بجنورد- جنگل گلستان ۱۴۳ کیلومتر طول دارد که با احتساب ۲۰ کیلومتر کنارگذر بجنورد، طول آن به ۱۶۳ کیلومتر می‌رسد،

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.