الیاسی: باشگاه تراکتور به دنبال ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی نیست/ منصوریان در تبریز موفق می‌شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم تبریزی توضیحاتی را ارائه کرد.

عباس الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور در گفت‌وگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم تبریزی اظهار کرد: هواداران تراکتور نگران نباشند، چون مذاکراتی با بازیکنان مدنظر منصوریان انجام داده ایم و بعد از توافقات نهایی  در یکی، ۲ روز آینده با آن‌ها قرارداد می‌بندیم. منصوریان لیست مدنظرش را برای لیگ بیستم به باشگاه داده است و با آرامش کار‌ها را انجام می‌دهیم و مشکلی در این باره وجود ندارد.  

او درباره هدف باشگاه تراکتور در لیگ بیستم فوتبال گفت: ما قصد نداریم بمبی در فصل نقل و انتقالات بترکانیم بلکه به قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال فکر می‌کنیم.  

حمایت های لازم از منصوریان صورت می گیرد 

الیاسی درباره انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی تراکتور بیان کرد: منصوریان یکی از مربیان خوب فوتبال کشورمان است و به طور حتم این مربی می‌تواند در تراکتور موفق شود. همچنین حمایت‌های لازم از منصوریان صورت می‌گیرد تا او بتواند برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کند.  

مهاجم الجزایری به تبریز برمی گردد 

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور درباره قانون منع جذب خارجی‌ها از سوی باشگاه‌های فوتبال گفت: من نمی‌دانم این موضوع کارشناسی شده است یا خیر، اما مسئولان فوتبال این تصمیم را گرفته اند و باید ما از قانون تبعیت کنیم. البته حمزاوی مهاجم الجزایری با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و قرار است این بازیکن خارجی به تبریز بازگردد و فصل آینده در تیم ما بازی کند.  

او درباره وضعیت احسان حاج صفی بیان کرد: حاج صفی در تراکتور می‌ماند و به تیم دیگری نمی‌رود و از چند روز آینده در تمرینات تیم شرکت می‌کند.  

الیاسی درباره افزایش مبالغ قرارداد بازیکنان داخلی اظهار کرد: بله، قرارداد‌ها افزایش یافته است، اما ما براساس بودجه باشگاه تراکتور با بازیکنان جدید قرارداد می‌بندیم.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.