قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان فارس برای رفع مشکل مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن شیراز

مدیرکل ورزش و جوانان فارس، گفت: مشکلات سالن مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن شیراز در چند مرحله برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضا غلامشاهی رئیس هیات هندبال فارس، با هدف بررسی مشکلات پیش روی این هیات و انجام هماهنگی برگزاری میزبانی شایسته مسابقات جوانان آسیا، با مدیرکل ورزش و جوانان فارس دیدار کرد.

او، در این دیدار با اشاره به وضعیت مطلوب هندبال استان فارس در کشور و استان، حضور سه در تیم لیگ برتر امسال، حضور تیم هندبال آقایان شهید شاملی کازرون به عنوان نماینده شایسته استان در جام باشگاه‌های آسیا، برگزاری بزرگترین پویش هندبالی مبارزه با ویروس کرونا با ارائه ۱۲۰ کلیپ، برگزاری بزرگترین مسابقات استعدادیابی کشور در سال‌های اخیر را بخشی از افتخارات هیات هندبال فارس دانست.

 غلامشاهی، بیان کرد: می‌توان به کسب میزبانی مسابقات جوانان آسیا، ۳ سال پیاپی کسب عنوان دومین هیات برتر کشور، ۲ سال پیاپی کسب عنوان برترین هیات استان، اختصاص جایگاه مناسب در هندبال ساحلی کشور و حضور ۴ مربی تیم ملی و تعداد زیادی ملی پوش به عنوان گوشه‌ای دیگر از نتایج تلاش‌های اهالی هندبال فارس اشاره کرد.

رئیس هیات هندبال فارس، تصریح کرد: با همه این موفقیت‌ها و نداشتن امکانات، شرایط مطلوب به دست آمده و وضعیت نامطلوب سالن ورزشی ۲۲ بهمن از لحاظ کف پوش، نور و سیستم گرمایش و سرمایشی، بدهی‌های به جای مانده بر گردن هیات هندبال به دلایل مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن اختصاصی این هیات و نبود زمین برای برگزاری تمرین برای مسابقات ساحلی، بخشی از مشکلات این هیات است.

 او، ادامه داد: تلاش‌های انجام شده برای آمادگی میزبانی مسابقات جوانان آسیا در شیراز و  پیگیری‌های انجام شده، سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرک صدرا آماده بهره برداری است که در صورت تایید ناظران کنفدراسیون، برای مسابقات جوانان آسیا استفاده می شود.

حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس، افزود: هر گونه همکاری برای پیشرفت هندبال فارس را خواهیم داشت و در جلسه پیش رو با استاندار فارس، حمایت از هندبال استان در اولویت گفتگو قرار می گیرد.

او، اضافه کرد: به زودی زمین ساحلی مجموعه ورزشی بعثت مرمت می‌شود و در اختیار ورزش ساحلی در رشته‌های مختلف قرار می گیرد  تا مشکل ورزشکاران رشته‌های ساحلی به ویژه هندبال استان فارس برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس،گفت: با اختصاص بخشی از بودجه تعمیرات مجموعه‌های ورزشی، در چند مرحله مشکلات سالن ورزشی مجموعه ۲۲ بهمن رفع می شود.

او، با تاکید بر حضور غلامشاهی در راس هیات هندبال فارس، بیان کرد: وجود رئیسی جوان و پیگیر در راس هیات هندبال، سبب پیشرفت و موفقیت این هیات است.

حاجی زاده با بیان اینکه سالن ورزشی شش هزار نفره تا دهه فجر به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: تلاش  می شود با پشتیبانی و مدیریت استاندار، از حمایت مالی شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی در بخش ورزش بهره‌مند شویم.

در پایان غلامشاهی رئیس هیات هندبال فارس از تلاش های حاجی زاده در پیشرفت ورزش  استان فارس  قدردانی کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار